Friday, 12 August 2011

Kasih Mak dan Abah..

Hari yang cukup bosan, dah tak tahu nak buat ape. Biasanya tido jek tapi tadi dah bangun agak lah lewat so tak nak lah tido lama-lama nanti makin gemok *dah lah tersedia gemok! So cara terbaik, menconteng belog. Entry ney ditulis gara-gara teringat kat mak ngan abah kat kampung. Rindu sangat! Tunggu kepulangan anaknda tercinta ye mak ngan abah. hehehe!

''Kasih ibu membawa ke syurga, Kasih ayah sepanjang masa''

Syukur alhamdulillah kerana saya masih mempunyai ayah dan ibu, masih diberi peluang untuk merasai kasih sanyang mereka. Sesungguhnya kasih mereka tiada gantinya. Tipu lah kalau cakap saya tak pernah buat hati mak dan abah terguris. Kalau boleh lah kan, saya tak nak tengok mak ngan abah sedih. Bahagiakan mereka! Insyaallah. Mak dan abah adalah permulaan hidup saya. Tanpa mereka tak mungkin saya dapat melihat dunia ini.

Buat Abd.Rahim Bin Mahmud dan juga Mastura Binti Muda, terima kasih atas semua pengorbanan abah dan mak untuk kami adik beradik. Tak terbalas rasanya semua jasa abah dan mak tu. Sebab mak dan abah jugak saya kuat untuk teruskan hidup ney. Terima kasih jugak sebab sentiasa bersama saya saat-saat saya susah dan gembira.


Abah ngan mak adalah segala-segalanya bagi saya!

''Kasih ibu membawa ke syurga, Kasih ayah sepanjang masa''

Rasanya sampai sini jek lah yang boleh cakap. Takde idea lah nak tulis apa. Last word mesti kene ada "I LOVE ABAH N MAK''  Assalamualaikum.

2 comments:

  1. hishhh ika nie.. sedih la.. nak balik awal la.. tolong mama di rumah.. membahagiakan mama.. <3

    ReplyDelete
  2. ahaha, siyez aku pn sedih tulis entry tu.

    ReplyDelete