Wednesday 17 August 2011

Nur Aleeya Elisha :D

Assalamualaikum dan Salam Nuzul Al-Quran buat semua umat islam tak kira dimana jua korang berada. Hehe :D Sebenarnya saya sedang bosan sekarang. Cuti kan, tak tahu dah nak buat apa. Padahal esok ada interview latihan industri tapi malas gila nak buat preparation *malam nanti jek lah.

Nak hilangkan kebosanan hari ney, update belog jek lah. For this entry, nak story about anak buah tercinta lagi sayang lagi rindu lagi lagi dan banyak lagi. Ahaha. Sebenarnya saya dah ada 6 orang anak buah *anak sendiri jek belum ada lagi :D Mereka-mereka panggil saya dengan nama yang cukup-cukup sweet. 'MAK IKA' Sweet kan?

Ney nak story mory about anak buah yang selalu jek buat saya senyum, gembira, sedih dan banyak lagi lah. Bukan nak pilih kasih or pape lah tapi dalam ramai-ramai anak buah saya dia lah yang paling memahami hati dan jiwa saya *hebat lah Cha <3 Kira macam dia lah yang paling dekat dengan saya. Yang penting sekarang, saya sayang mereka semua.



Nur Aleeya Elisha <3 *ada gaya model tak? ahaha.

Jeng jeng jeng, tu lah aleeya tapi saya panggil dia Cha jek. Tu picture yang paling latest yang saya snap before   saya berhijrah ke Terengganu. *picture 2bulan yang lalu. Ramai jugak orang tak percaya yang cha sebenarnya baru berusia 5 tahun :D Dia sangat-sangat lah suka bergambar, suka make up, suka posing suka nyanyi dan yang paling dia suka adalah Baca Buku *rajin budak ney :D Nak share picture jek lah, penat nak bercerita. Hehe :D


2 tahun


3 tahun


4 tahun


5 tahun *latest

Picture si aleeya time baby2 dulu takde lah pulak dalam koleksi album saya. Ney ada sikit lagi picture Anak buah tercinta ney . Hehehe !











Thanks for viewing :D Big Hugs <3 muahhhh !

2 comments: