Wednesday, 7 December 2011

Mengidam

Update again. Rajin lah pulak aku sekarang ha. Asyik update blog jek. Bosan tahu ! Dah tak tahu nak buat ape kat rumah. Kemas rumah ? Done ! Masak ? Harapan lah. Ahaahaa, tolong-tolong mak jek :) Bukan malas tapi nanti orang PUJI macam-macam pulak kalau saya masak. Tahu lah saya masak sedap. Kan Abah ? Ahahaa !

Okay, saya mengidam ! Saya pregnant ? Ouh semestinya TIDAK lah kan. Tak kawen lagi wooo. Jangan buat kerja gila ika ! Okay okay ngidam tak semestinya wanita wanita yang hamil jek kan. Hey, orang yang tak hamil lagi punnn boleh mengidam lah. Mengidam gedik namanye . Amik kau mengidam gedik ! Ahahaa :)

Ney ha, ngidam nak makan benda ney . Dah lama tak bagi keuntungan kat McD. Keuntungan tu ! Ayat tak boleh go weyh. Hadoii, lama sangat dah tak jejakkan kaki kat Mcd. Dad, please bawak saya pegi mcd ! Dad again. Tu gambar hiasan saya amik kat google jek, Tak suka lah burger tu. Spicy Chiken Mcdeluxe ! Yeah ! Tu febret lol :D


Jumaat pegi Mcd :) Yeay yeay ! Kbaiii :P

No comments:

Post a Comment