Sunday 18 December 2011

I'm coming .

Assalamualaikum..

Whohaaa, selepas beberapa hari mendiamkan diri dan sekarang im coming. feel down ! Yes, dats why lah saya mendiamkan diri. Kenapa tiba-tiba rasa down kan. Okay, sebenarnya result final exam saya down ! Kecewa ? Sikit. Sedih ? Tak tahu. Menangis ? Tak. Takde lagi air mata sebab saya dah keluarkan masa jawab paper Marketing hari tu. Saya tak mengharapkan kejayaan yang besar untuk semester ini. Cukup lah sekadar saya lulus semua subjek dan alhamdulillah saya dapat apa yang saya nak tapi jauh disudut hati tersimpan jugak sikit rasa sedih dan kecewa dengan diri sendiri. 

No more DEKAN. Sumpah saya rasa down sangat masa dapat result tu. Berpuluh kali saya tengok dengan tangan yang terketar-ketar dan mengharapkan keajaiban berlaku. Mana lah tahu kot kot lah mata saya tersalah tengok tapi tak ! Realiti. Terima dengan redha jek lah. Apa yang ditentukan oleh Allah adalah yang terbaik. Yes, saya percaya tu. Mungkin kejayaan yang lebih membanggakan akan menyusul lepas ney. Insyaallah :) Jangan terus rasa jatuh ika ! Bangun ! Gagal sekali tak bermakna gagal selamanya. Ingat tu !

Nd now, saya dah tak sanggup nak hadap result tu lagi. Berjuta kali pun saya duk hadap result tu takkan dapat ubah pape even sikit punn, rasa sedih plus plus ada lah kan, So, bangun ika ! Insyaallah, untuk semester akhir ney saya cuba buat yang terbaik. Bangkit dari kegagalan saya. Please support me :) Mintak maap sangat dekat kawan kawan yang text tapi tak dilayan. Saya belum bersedia nak inform pasal result saya. Bukan tak nak berkongsi tapi saya juga perlukan masa untuk terima kenyataan tu. Sorry darl <3 Mintak maap jugak kat siapa-siapa yang dah jadi mangsa tengking espcially anak buah saya sendiri. Sorry Cha :) Mak ika tak sengaja nak marah-marah hari tu. Kesian Cha. Hehehee :)

Okay, stop talking pasal result tu semua lah kan. Tak payah nak sedih terkilan apa semua la sebab dah memang tak boleh nak ubah pun benda tu. Menangis air mata darah sekalipun dah tak guna lah. I tak menangis okay just terkejut*

 Mengharapkan kejayaan seterusnya :) Amin !

No comments:

Post a Comment