Saturday 10 December 2011

Appreaciate !

Selamat larut malam lah :) Ouh, cant sleep at night ! memang selalu lah kan. Bila dah tak boleh nak tido hadap lah lappy :) Bagus ika, gigih lah ayah bayar bil letrik bulan ney. Sangat sangat percaya yang bil bulan ney melambung tinggi ke langit ha. Hebat ika !

Hey, bercakap pasal appreciate lah pulak ika. Yes, saya sangat hargai apa yang saya ada. Semuanya ! Okay, sebenarnya nak cakap pasal pengorbanan saya kat sape sape jek lah kan. Kalau tak hargai jugak apa yang saya dah buat tak tahu nak cakap apa lah kan. Mungkin saya akan diam sahaja dan tak perlu nak cakap pape tapi jauh disudut hati ney sumpah saya terasa bila apa yang dah saya korbankan langsung tak dihargai malah dipertikaikan. Sejujurnya saya sangat sangat hargai apa yang orang lain bagi kat saya, apa yang orang buat untuk saya or pape jek lah pengorbanan yang dah dikorbankan untuk saya. Ye, memang susah kan nak tunjuk rasa penghargaan kita tu. Like me too, saya sangat susah nak tunjuk kat orang yang saya sangat hargai apa yang orang dah korbankan untuk saya tapi sumpah saya hargai sangat. Maaf, ayat berulang-ulang*

P/s : Hargailah setiap apa yang kita ada sekarang dan apa yang kita dapat sementara masih mampu bernyawa :) Jangan hampakan hati orang lain. Pesanan untuk diri sendiri*

APPRECIATE !!!!!

No comments:

Post a Comment