Saturday 3 September 2011

Macam apa jek !

Sekian lama tak update . Tonite tibatiba jek rasa nak luahkan segala isi hati *wahaaaa, ayat tak boleh pergi kan. Tibatiba jek malam ney jadi orang yang touching dengan segala benda. Kenapa ? *soalan dalam hati :D Hurm, rasa macam nak gugurkan air mata ke bumi jek. Sedihnye Ya Allah ! Bergenang jugak air kat kelopak mata tadi. 

Sebenarnya tadi ada selisih faham sikit dengan kawan sendiri. Tak tahu lah nape touching sangat dengan gurau senda dia. Sepanjang bersahabat, sedaya upaya jaga hati semua orang tapi orang langsung tak jaga hati kita. Rasa macam entry kali ney sedih sikit pulak :( Dah banyak terasa actually tapi before ney tak amik port sangat. Dia nak orang jaga hati dia tapi dia langsung tak pernah nak jaga hati orang. Macam mane tu ? Tak adil langsung ! So, lepas ney, aku tak payah lah jaga hati kau lagi ! kau pn tak payah lah nak susahsusah jaga hati aku ! Banyak lagi lah hati yang nak di jaga ! Pape pn, nk ucap berbanyak banyak banyak terima kasih dekat kawan saya atas semua kebaikan dia pada saya *baru jek lepas makan Mcd samasama semalam, lastlast gadoh . Dats why orang selalu cakap kerana mulut badan binasa kan. Tu lah yang jadi sebenarnya. Macam kritikal jek situasi sekarang, please chill ika :( Kadangkadang rasa penat jaga hati orang .

Sedih jugak sebab esok dah nak gerak ke Terengganu. Ney lagi satu yang aku tak suka ! Haisyh, kalau lah masa boleh dipusing ke waktu sebelum ney nak jek pusing tapi mustahil lah kan. Tak sanggup lagi nak duduk sane. Please sabar untuk masa setahun ika ! Ye, sabar selagi boleh, selagi mampu sebab sabar tu indah.

Banyak lagi nak di storykan tapi tak terluah lah pulak dengan katakata. Yang tu jek mampu cerita sekarang. Ada masa akan diUpdate lagi lah. Honestly, hate this situation ! Beratnye rasa nak say Good Bye Kuantan ! Hello Terengganu, here i come even aku tak rela nak balik ! Ahaha ! Takde perasaan langsung nak balik Terengganu ! 

No comments:

Post a Comment