Tuesday 22 November 2011

Sorry again

Update again. Maybe sepanjang semester break blog ney akan sentiasa di update kot. Maybe sebab banyak masa free. Heeee :)

Firstly, says Congrats to Malaysia ! Yeah, Malaysia dah pn menjuarai games bola sepak menentang Indonesia dekat sukan sea right. Alahai, kecewa beno lah nampaknya orang orang indon kat luar sana tu. Hohoho, im proud to be Malaysian !

#Thanks to skuad bola sepak negara sebab korang kan dah hiburkan hati saya tadi. Ahaha, statement tak boleh go weyh !

Oke, tutup cerita pasal bola. Nak story pasal someone tu lagi. Haih nape lah terbukak hati nak cerita pasal someone tu kat blog ney kan. Maybe sebab saya sendiri dah tak sanggup nak simpan sorang sorang kot. Ada masa, kita perlu jugak luahkan tapi tak semua kan. Cukup lah sekadar apa yang dirasakan perlu jek.

Semalam cancel friend request tadi pulak dapat call tapi tak dijawab. Sorry :(  Macam mane yang saya rasa before ney macam tu lah saya nak awak rasa. Nampak macam dendam kan tapi tak ! Sikit pn takde rasa dendam tu. Saya just terkilan sikit dengan awak. Dah banyak sangat yang berubah. Not like before !

#sorry sorry sorry :(

No comments:

Post a Comment