Sunday 20 November 2011

Holiday holiday and holiday

Assalamualaikum to all stalker sama ada korang sengaja or tak sengaja dah stalk blog gua ney kan. Hee, ika ! kau cakap macam ada jek orang baca blog kau ney kan. Takpe takpe, saya tak kisah if takde orang baca. Saya menulis pn untuk kepuasan saya lol, bukan untuk orang lain. Huuuu :D tapi pada followers saya tu, thanks ek korang :D ilyoulasayaaang <3

Oh My God ! saya rindu dekat lappy saya sangat sangat. Dah lama tak bersua muka kan sayaaang ? Mana tak nye kan, sayaang kat Kuantan tapi saya kat Terengganu sana ha. Haih, sumpah rindu banget lol. Nd now, saya akan spend time ngan sayaaang everyday everytime. Oke tak sayaaang ? macam lappy ney boleh jawab jek kan* Ahaha ! Oke, meh story sikit kenapa lappy ney terpaksa ditinggalkan :( Oke, actually last week saya berdepan dengan minggu final exam so plan saya nak focus on study lah kononnye. Ahaha !

Yeah, semester break for 1 month ! So apa plan ? Banyak lol. Plan nak buat itu buat ini. Haih macam macam lah nak buat. Sebulan bersamaan dengan lebih kurang tiga puluh hari kan, lama kan, boleh buat macam macam kan kan kan kan . Ahaha ! Oke, yang pasti saya nak holidays sepuasnya. Happy holidays guys <3

To be continue :D Tata !

No comments:

Post a Comment