Wednesday 11 January 2012

Happy New Year :)

Hello, hye, and so on dan yang paling penting Assalamualaikum because im muslim :) Ahahaa :P

Wait wait, dengan rasa bangga nak wish Happy New Year ! Is it too late ? I think not too late kot ^__^ Heeyyy, masih mood tahun baru lagipunn. So, belum terlewat okay :) Semoga tahun baru saya ini lebih baik dari tahun sebelumnya. Insyaallah.


Happy New Year :)

Tanpa rasa segan silu jugak lah kan nak cakap yang ney ENTRY PERTAMA untuk tahun ney.  Huii, dah lama jugak tak main tulis tulis tapi belog saya tak penah punn ada habuk, tak pernah ada sarang labah-labah punn. Suci bersih lagi. Ahahaa ! Azam tahun baru ? Hehee, masih menyimpan azam yang lama :) Masih belum tercapai sepenuhnya. Semoga setiap apa yang dirancang dipermudahkan dan yang paling penting saya mengharapkan yang terbaik untuk saya dan family saya. Insyaaallah. Hey, nak berazam tak payah nak tunggu tahun baru punn takpe kan. Anytime punn boleh hape. 

Dengan rasa rendah diri jugak nak cakap yang first time saya celebrate new year kat oversea *KOBE, Jepunn. The best celebration okay :) Mungkin jugak ney pertama dan terakhir saya celebrate kat sini *mood down kejap. Macam sedih jek kan. Okay, tahun terakhir saya study kat sini. Sometimes, saya rasa tak sabar dah nak habiskan semua, penat dah belajar. Tambah pulak saya bukan lah orang yang rajin. Ahahaa !


*Countdown 2012

See, tu picture countdown. Kitaorang celebrate luar dari daerah KOBE. Untuk pengetahuan jugak, jepunn banyak sangat tempat menarik. Banyak okay :) Kitaorang decide nak celebrate kat daerah yang banyak bunga sakura. Best woo. Kat mane ? Tokyo ! Yuhuuu ! Betul ke kat TOKYO banyak bunga sakura ney ? Nak tahu search Incik GOOGLE :)

Hujan rahmat di malam tahun baru. Niat nak tengok bunga yang berapi-api tapi sedikit kecewa pulak sebab takde celebration punn kat Tokyo malam tu. Takpe lah, at least saya dapat mandi hujan, dapat itu dan dapat ini malam tu. Thanks kepada Incik ****  a.k.a kawan kepada Nur mazni nasuha . Jasamu dikenang :)

Ahahaa, layan lah story mory yang entah pape tu kan. 

Happy New Years. Muehhhh <3 

No comments:

Post a Comment